1970 charger
エンジンかからないと言う事で入庫。
原因もわかり、オーナーと相談した結果
プラグコードとプラグ、
バルブカバーパッキン交換が追加になりました。
バルブカバーにPCVバルブが付いていなかったので
穴あけして取付け。
グロメットの引っかかりが無かったので
裏側からも穴を拡大しました。
PCVバルブをこのまま取付けると
エンジンオイルをすっちゃったりしちゃうので
ブリーザー側に取り付けしてあるバッフルを参考に
シートメタル切り出して製作。
プラグコードの長さも調整しながら取付。
ヒーターホースやエアコンホースの上にあった配線類も
取り回しを少し変えて目立たないように。
440いい吹け上がりでした(^^)
コメントをお書きください
Micha Leisinger (月曜日, 23 1月 2017 12:29)
My coder is trying to convince me to move to .net from PHP. I have always disliked the idea because of the expenses. But he's tryiong none the less. I've been using Movable-type on a number of websites for about a year and am concerned about switching to another platform. I have heard fantastic things about blogengine.net. Is there a way I can transfer all my wordpress posts into it? Any help would be greatly appreciated!
Lula Selvy (火曜日, 24 1月 2017 20:02)
I must thank you for the efforts you've put in penning this blog. I really hope to see the same high-grade blog posts from you in the future as well. In truth, your creative writing abilities has encouraged me to get my own, personal site now ;)